Ny vecka

Ny vecka och nya tag var det igen då dagen trodde jag aldrig skulle ta slut. Men tur nog så gjorde den det :)

Igår var vi av och ann ut till Emsalö och kollade lite läget där ute is var den men inte skulle jag gå ut på den så bra skick var det nog inte enligt mina ögon. Men man får se hur det ser ut i slutet av veckan. Vi hade barnens skidor med oss så dom fick skida lite sku måsta ta mej ut i spåret igen jag också. Hoppas det ännu är snö efter sportlovet (man vet aldrig når den hittar på å försvinna) får då har jag tid på dagen att fara ut och åka lite för jag har semester men den semsetern går väl kanske ut på att packa packa packa!?
Lite itaget 




Det var jätte bra skare på snön det är länge sedan jag har kunnat gå på den utan att plumsa igenom


Och Runebergstårtor bakade :)
Inte perfekta men dom duger


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag