Så där ja

Nu har jag städat färdigt tror jag nu, kan jag i stället satsa fullt på att packa för hoppningsvis så blir det inte lika råddigt mera men man ska aldrig säga aldrig!
Jag tjuvstartade lite med att torka av väggar och skåpen i köket de kommer antagligen att behövas göras på nytt när vi flyttar men de borde inte hinna samlas så mycket på 3-4 veckor men man vet aldrig. 
Måsta ta en liten paus emellan för att gå ut och gå i det vackra och varma vädret måste njuta så länge det varar. Jag hade bara t-skjorta under vinterrocken och ändå var jag svettig så det säger väl en hel del om vädret. (men jag är inte frusen av mej heller.)

Men idag kommer jag inte att göra nå mera så resten får vänta tills i morgon

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag