Vart tog mars vägen

Tycker att mars månaden just började och nu har vi redan 26.3 helt otroligt skolan slutar om bara 2 månader svårt att tro eller hur? och på veckoslutet får vi ändra klockan de ska nog bli så skönt att få ljusare kvällar. Och måste erkänna att vilken tur att snön smälte bort så att man kan cykla till barnens Hobbyn skulle ha varit lite i blåsten annars då man ingen bil har för tillfället :/. Men måste nog erkänna att de börjar vara tungt att cykla med dottern på paket hållaren som nu väger 18kg. 
Borde kanske börja låta henne cykla "själv" när vi ska någonstans i stället, Hon lärde sig ju cykla utan stödhjul ifjol somras Får börja med att ta henna med när jag går på mina promenader. Där har jag tyvärr slappat lite men jag går nu iallafall en lång promenad/vecka de borde vara minst 2. När de gäller vikten så har den väl inte precis minskat men man märker nog på kroppen att den han "minskat" av promenaderna. 

Isen ligger ännu kvar i ån men de är nog bara dagar så går den de har redan öppnat sig under broarna 

Himlen var otroligt vacker igår kväll men finare bild än detta fick jag inte bland husen 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag