Att inte ge upp

Vädret är ju inte så lockande att gå ut och gå i för tillfället. Idag när jag kom hem var jag nog när att inte gå ut och gå. Men efter lite intalande och övertalande åt sig själv så gick jag ut. Ve den som ger sig. JAg har lite utmanat mej själv igen och lite kollat min uthållighet. D.v.s jag kollade hur långt jag orkar Länkka/springa. Nå med den ur usla kondis så orkade jag ju inte mera än 500m. Men de är en bra början tycker jag i allafall. Med små mål att nå så kanske man kan komma långt och någonstans måste man väl börja. Jag mår bra av de och Cindy mår bra av de så man får se de positivt. 

Så här såg de ut igår på eftermiddagen de började att snöa
den här dagen gick jag faktiskt 8½km

Lördagen var solig och fin och faktiskt ganska varmt 
 Lowa var hemma med mej på fredagen hon satt och spela på datorn en stund och råkade komma in på elevspel.se. Hon satt och bokstaverade ordet till bilderna som kom och skrev dom helt själv. Bokstäver hon ännu behöver öva är åäö. Men annars klarar hon de galant. Duktig 5 åring man har <3 p="">

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag