Äntligen värme

Äntligen blev det varmt och skönt där ute! Jag hör ju inte till dom som tycker om när de är hett men igår var de skönt efter en veckas blåst och kyla. Barnen fick äntligen också ta sig till stranden och simma. Dom njöt av de under den 1½h vi var där. Min mosters barn kom ner och simmade dom också dom är jämngamla med mina barn faktiskt ;). Så dom fick plask och lek kamrater och hade roligt i vattnet :) Kameran glömde jag förståss hemma och akkun var död i telefon så jag fick inga bilder men nu hoppas vi på att solen kommer fram idag mellan molnen så man kan fara till stranden och njuta. Int för de, det är redan +20 där ute fast solen inte är framme och då är klockan bara 9 ännu.

rosorna blommar så vackert igen gul som en sol är denna borde laga hemma i Borgå en fin rabatt med rosor

Lowa tyckte att hon ville diska så mammas lilla hjälpreda fick göra de

Duktig var hon också, skrållan min <3 td="">

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag