Autch...

Kan bara säga att det nog inte är skönt att trampa på sen spik vilket jag gjorde igår kväll. En ynklig spik som råkade ligga på fel ställe rostig och ful den hade lossat från en gammal skottskärra i trä som barnen antagligen hade lekt med i något skede. Jag hade ju som vanligt mina Crocs på mej och de gick ju rakt igenom och in i foten (lite på sidan om fotvalvet) först var de ju inte så sjukt men senare på kvällen kunde jag knappt gå på foten. Idag går jag hellre på tå än att trampa på hela foten. Nu är det bara att följa med och kolla att de inte blir infekterat eller att man inte får blodförgiftning av den rostiga spiken. Vet inte heller om man borde fara och visa de eller inte!?

Idag har vi ÄNTLIGEN lugnare väder de blåser inte många m/s just nu. Så nu hoppas jag att vi kan njuta av de som är kvar av sommaren :) Redan i går kväll så var det skönt om något svalt. Nu är temperaturen redan +18 och det kändes varmt när jag gick ut och kollade temperaturen :) jämnfört med andra dagar
Fick nå dille på att fota fönstret i köket

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag