Tisdag 9.7

Dagarna dom går och går man hinner ju inte med finns massor man skulle behöva göra men man hinner bara med hälften. Inne måste jag nu försöka få ordning på eär ju att vi inte har så jätte mycket skåp att stoppa saker i så de mesta blir att ställa ifrån sig på nå ytor :/ så ni kan ju tänka er sen hur det blir att se ut när de nästan svämmar över ;). Skulle borde ta en svart sopsäck och slänga sånt man inte använder eller behöver. 

Men kanske man skulle ta och sätt igång så man får de gjort då. Skulle gärna sätta in bilder på hur de ser ut här inne men de ser just nu så bedrövligt ut att jag inte helt vill göra de  :P. 

Jag fick förrästen färdigt två pärlarmband till, nu de går snabbare och blir bättre hela tiden tycker man om påta  jobb så kan man bra börja de är ganska skoj 

Den blåa färgen tog slut när jag lagade namnet så jag fick sätta två bokstäver i vitt i stället

Visst är de ju fint med en trädgård full med blåklockor och prästkragar de här är en del av gården som jag inte orkade klippa förra gången tror den får vara tills blomningen är förbi 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag