Äntligen lite snö

Är det lite annat väder än de eviga regnande de snöar faktiskt istället nu där ute. Kommer smått smått ner. Skull gärna ha velat se solen lite men lite snö går nog också bra. Synd bara att marken är så våt. Så de kommer nog inte att fastna så mycket på marken antagligen. 

Idag har jag tänkt sätta upp mina nya gardiner har lite tänkt tjuvstarta med lite julpyntande de är ju faktiskt lilla jul om en vecka. Jag fick att snyggt städat på torsdagen så jag kunde njuta av fredagen för en gångs skull. Kanske de var en dold tanke bakom de hela för igår fick jag reda på att min moster (som bor på Houtskär) var påväg hit till Borgå. Och igår var hon och min Gammelmoster hit och tittade på vårt hus. Så de var ju tur att de var någorlunda snyggt här inne :). Fick också äntligen Lowas säng utbytt till en vanlig säng så våningssängen får nu flytta ut till Houtskär bara vi får den med i nå skede.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag