Veckoslut

Äntligen veckoslut de är nog tungt att jobba när man är trött på jobbet, Vet inte om de är så att jag sover för lite eller för mycket. Går och sova kl 22-22-30 och stiger upp vid sex tiden. Vilket ju är nästan 8h sömn. De borde ju vara passligt eller.....De kan ju bero på de dystra och mörka vädret också. Den ena dagen de var lite sol och ljust så hade jag sån energi när jag kom hem att jag fick köket ganska grund städat Har ännu ett skåp som jag måste gå igenom  och ordna upp sen är köket i skick.
Nu skulle jag behöva fara och kolla upp lite ute ljus att hänga dit ut. Så skulle de iallafall pigga upp gården. Men där ligger ju ännu staketet som vi rev ner och inte fått bort till avstjälpningen så de borde bort ännu dom ligger visserligen i en snygg hög och inte huller om buller iallafall. 

Men nu skall jag ta och stänga dator för det skall städas om man skall kunna fira farsdag i morgon :)

Fördelen med hösten är att man får e fina morgnar och av dom lir man glad och pigg av. En bra Kamera är jag fortfarande
ute efter måste försöka börja spara dom kostar ju från 300€->



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag