Så där ja

Äntligen lite minus grader där ute de lilla de snöade på lördagen blev inte mycket. Men kanske de kommer mera snart. Nånstans läste jag att de kommer att bli en snöfattig vinter men de återstår att se. Så mycket snö skulle de nog få komma att man kan åka pulka och skida. (Jag väntar på att få ta mej ut i spåret igen). 

Så här såg ut den 2.12.2012
Igår tog vi itu med saken och rev tapeten i vardagsrummet vi hade tänkt att de skall få bli snyggt till jul. nu är ju frågan, Hurdan tapet skall man välja? Vardagsrummet är ganska "mörkt" så kanske man skulle undvika en mörk färg men sen igen skulle de vara snyggt med fondvägg, Ska de vara nå diskret mönster i tapeten eller enfärgad. Men har man enfärgad så kan man ju nästan lika bra måla?! Men sen igen dämpar tapeter ljud att de inte ekar i rummet. Nå man får ta och fundera lite på den saken ännu. 

Ja så här ser de ut när tapeterna har rivits då
Jag är ju hemma hela dagen idag p.g.a jag är sjukskriven. Vaknade igår morse av att jag inte kunde sätta full tyngd på mitt högra ben. Sjukt så attan från knävecket och neråt och foten var kall ville inte få blodet och cirkulera neråt:/. Så var till Läkare igår men han kunde nu inte säga vad det var han skrev en remiss till att kolla upp de med UL för att utesluta eventuell propp. Men mera troligt är nog att de va nå i kläm. JAg har inte haft så sjukt sen jag hade mitt vänstra knä urled. Vilket också var nära på att skulle hända igen på lördagen. Terassen på baksidan hade blivit hal när temperaturen sjönk så jag halkade till lite och så kände hur knä for åt sidan. Aj, aj sa jag då för de gjorde ju också ont. Bäst att ta de lugnt i vinter ;)


Kommentarer

  1. Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

    Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

    Vänliga hälsningar
    Rafael
    AFA Försäkring

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag