Vikt och kläd problem

Ja de här med vikt och klädproblem går ju lite hand i hand eller hur. Jag har nu haft en period där jag inte orkat fundera på varken vikt eller kläder, de sistnämnda så är för att jag hitta ju aldrig nå som faller i smaken. Kanske jag söker på fel ställen. Råkar jag hitta nå så kostar de för mycket eller så finns de inte rätt storlek! Andra problemet är ju att hitta rätt storlek. Har man stl 44 på byxor så har n de kanske också upp till men så är inte fallet för mej iallafall. beställde fina kläder (blusar) från ellos stl 44 och dum som jag var så tog jag inte två olika storlekar de slutade ju på ett sätt de var förstort (men de var ju tur att de var den vägen i allafall och inte tvärtom ;) ). Suck och elände kan man väl bara säga. Nå man lär sig av sina misstag eller hur. 
Ja och så vikten har nog inte gått ner ett gram sen sist sku nog måsta försöka få de fixat men de känns så jobbigt för tillfället och att motionera i de här mörkret känns totalt omöjligt bläää

Glitter och blingbling har jag alltid vart svag för 


Jag vill ha ljust väntar så på JANUARI då vi igen går mot ljusare tider och lite snö på marken skulle jag inte tacka nej till

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag