En chans

I mitt tidigare inlägg skrev jag ju om kläder. Nå nu gav jag iallafall dom där hemska tajta byxorna en chans. Hittade på H&M för 12,90€ så om man inte gillar dom ändå sen har man inte iallafall gjort en brak förlust ;). Nu skulle jag bara hitta lite blusar som går över höften och rumpan så de skulle täcka dom hemska höftena bl.a. Ett liten urval hittade jag men då de är så förskräckligt dyrt. H&M hittade ja en fin skjortblus och tog rätt storlek åt mej och så fastna de kring överarmen :O. Fin blusar köper jag alltså inte därifrån. Jag avskyr att ta bilder på mej själv men bara för att jag provade olika blusar så så gjorde jag de nu då

En stickad tröja med lite diskret glitter den fanns även i svart men inte heller den här köpte jag den var 10€
billigare än den nedanför
Inte den bästa bild men blev förjust i den här vita tunikan från Kappahl men jag köpte den inte
tyckte att de var mycket med 44€
Den här grå köpte jag från ellos den enda som jag behöll gillade den meddetsamma
Nya julgardiner fick jag köpt igår också jag ska se om jag lite tjuvstartar med att sätta upp dem idag jag fick 50€ till födelsedagen till Hemtex så de kom väl till pass nu. Måste köpa lite nya jullöpare också därifrån och köksgardiner till våren (efter jul) måste jag nog också ta och se efter nå andra vanliga köksgardiner dom brun-vit rutiga jag har nu så börjar bli så trista fast dom passar ju ihop med kökskåpena men jag behöver nå gladare färger :). Vi får se vad det blir..
Vit panelgardin och bakom  röda vanliga gardiner får se hur de blir jag är ju ingen inrednings expert tyvärr
Jag frågade nog råd i butiken och hon menade nog att de blir bra så jag litar på de



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag