Vik hädan

Nej nu får verkligen de här bedrövliga vädret ändra sig. Endera får de bli upp behåll eller så får regnet övergå till snö i stället. Man vill ju inte orka med dagen när de är så här mörkt. Igår ljusnade de lite på dagen så lite bättre var de.

Nu skulle man verkligen behöva gör nå som piggar upp vardagen vet bara inte vad det skulle vara menmen.....de är ju bara en vecka kvar till lillajul så man får väl ta och dra farm lite julsaker ljus och sånt. Jag skulle bara behöva lite mera små julprydnader som lyktor och sånt. Under hörnhyllan som jag har på väggen så borde jag få ett bord där jag kan sätta någonting roligt som man blir glad av när man kommer in en blomma eller nå annat skoj. Nu måste jag sätta mej ner och fundera och planera tror jag :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag