Borde jag hitta på nå nytt

Att skriva om i min blogg de verkar lite långsökt att skriva bara om familjen och mej själv tydligen. Men vad skulle man ha hittat på??  Skulle behöva nå speciellt och roligt att skriva om de är synd att jag inte har nå hobbyn och intressen som man kan blogga om. Eller jag har mycket ideer men jag får aldrig någonting gjort av dom ideer som jag har....

.....för de först skulle jag villa lära mej inreda mit eget hem men där försvinner nog ideerna och för att inte tala om fantasin som jag saknar. Mitt hem är nog de tråkigaste som finns när de gäller möbler och inredning snyggare ha jag sett. Men de kan ju bero på att man bor trångt och inte har så mycket väggar att ta efter för att inte tala om att man bor i en hyresbostad egentligen skulle behövas total remppas.

Nå ja jag måste se vad jag skulle ha hittat på å greja med bloggen nå skoj måste de finnas att ta med....

Kommentarer

  1. ja, jag tycker om att läsa det du skriver. det är roligt att få följa med er och vad ni gör när vi inte alltid hinner träffas eller kan när vi bor "långt" från varandra.
    Du får ta o läsa runt på olika bloggar o kanske köpa nån inrednings tidning så hittar du no massor med inspiration!

    SvaraRadera
  2. Gör en moodboard för inspis att inreda!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag