Hemma igen då

Efter några dagar i Borgå så är man åter hemma har inte kunnat uppdatera min blogg när jag har varit där för ute på stugan så är de dålig mottagning av 3G nätet dom ha tydligen inte upptäckt att de finns nå sånt ännu eller så är de bara på stugan som de är dåligt. Men på fredagen var vi till en djurgård i Siggböle de fanns massor med olika djur och gården är helt klar pop bland dagis och skolbarn de krylade av dem där :) Men de störde inte så mycket. Lite bilder tog jag ju oxå förståss :D



Den här söta killingen fick mitt hjärta att blöda den va såå söt <3

En Ullgris jag har aldrig sett en sån tidigare förrän nu



Orsaken till att jag har lowa mera på bilderna är att hon var rädd för djuren när vi km dit men annefter att vi gick runt och bekantade oss med dom så belv hon bara modigare hela tiden


Jag skulle ha mycket mera bilder att sätta in än dom jag har lagt in nu men tycker de blir för mycket om de går över ett ex antal bilder

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag