Börjar vara hurtig

Nu har jag hållit på i snart 3 veckor med min egen kampanj att lämna bilen hemma. nu ha jag gått och cyklat när jag fört barnen till skolan och dagis. Igår vara jag också förförsta gången tror jag i mitt liv och test länkade och klarade 2,4km, inte illa men jag va sen slut också har ur usel grundkondition. Nu när Benjamin också cyklar utan stödhjul så går de ännu bättre dock måste han börja öva att cykla ner för backar de är lite svårt ännu men de kommer väl så småning om de också. All motion jag gör registrerar jag på http://www.heiaheia.com/ då vet man i allafall vad man har gjort ganska skoj egentligen. Nu skulle jag villa ha en pulsmätare och en stegmätare så man skulle kunna kunna skriva upp allt sånt också så man kan jämnföra om de blir nå bättre eller inte

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag