Här sitter jag igen då


De finns massor att göra men jag får absolut inget gjort har ingen lust och ingen ork att städa denna lya man hinner inte ens njuta av de innan de igen är råddigt och eländigt  :\. Alltså jag talar då inte om lite råddigt utan extremt råddigt. Mina barn har aldrig kunnat leka i sitt eget rum trots att de är upp städat och snyggt så släpar dom allt (nästan) dom har i rummet till vardagsrummet eller köket. ytterkläderna traskar dom me heeela vägen in för att sen kasta allt på golvet (för mammam plockar juh höh) voivoi.


röran i ett ur tråkigt hem och en hund rumppa ;)

 Nå ja bara för att jag fick igen skriva av mej så känner jag att orken sakta stömmar tillbaka å jag känner att jag mäste städa ;)

vet ni vad vi har ju en katt men jag kom på att jag har ju inte en enda bild på kissemissen henne borde jag ju fota oxå hon blev faktiskt 2 år nu

Kommentarer

  1. Det ser nog inte alls så hemskt ut. Precis som hos oss om inte lite städigare. ;) Speciellt idag när killarna har fått för sej att möblera om sitt sovrum. *suck*

    SvaraRadera
  2. :)jag vågade inte fota allt ;)

    SvaraRadera
  3. o nån som sitter på bordet o äter ha du fått med på bild ;) de e ju torsdag idag så här städas de, vare sej jag vill,orkar eller is...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag