Undrar vad man skulle hitta på


Vet inte varför men av nån anledning så har förfallna hus en viss charm

Nu sku jag faktiskt borda hitta på någo roligt att göra. Skulle jag har liite mera pengar så sku jag fara å titta efter lite kläder åt mej (men de slutar bara med att jag inte hittar nå åt mej och kommer istället hem med kläder åt barnen). Jag skulle borda utmana mej själv lite mera kanske? Nå här inne finns de ju nog att städa.

Vikten blir jag heller inte riktigt klok på. Nu har jag i två veckors tid lämnat bilen hemma och cyklat och gått till och från dagis och skola. Totalt blir de nästan ~5km/gång (~10km tot.) och under veckoslutet har jag krattat å släpat och dragit och skuffat otaliga skottkärrs lass, men istället för att gå ner har jag gått upp 1kg *morr*
Tydligen måste jag ta ännu mera ta å passa på vad jag sätter i min mun
Familjens lilla hjälpreda


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag