Ibland är de härligt med regn

Vid vissa tillfällen njuter jag av att de regnar. Nu är ett sånt tillfälle de har inte regnat på en månad så de har varit jätte torrt i marken. De började regna igår kväll och ännu fortsätter de. De enda negativa med regnet är att jag skulle behöva klippa gräset här i Houtskär de är redan nu lågnt så vad kommer de att vara när vi kommer hit om 3 veckor på nytt kommer väl att få skaffa en gräs trimmer för att komma igenom sen Usch. Och sen skulle jag behöva få en nuy gräsklippare den som jag har börjar säga upp kontraktet.

Nu sku de få vara lite uppbehåll med regnet så man sku kunna fara på en länkrunda känner att jag skulle behöva de :). Jag känner mej så plötsligt hälsosam de känns roligt att kunna börja på ett hälsosammare liv kanske man skulle orka med barnen på ett annat sätt. och 2kg och 750g skulle jag behöva gå ner ännu så är jag "normal" viktig enligt BMI 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag