En slö dag

Idag ha jag bara suttit och inte gjort nånting alls. Jag skulle ha behövt  vika ihop byk men de tar jag imorgon istället. Hittills har de gått ganska bra att vara ensam med alla barn och hundarna missöden har hänt under natten men annars går de bra under dagen. Indy har dock lite lös mage p.g.a av att hon hittade rester av en grillad kyckling i roskis skåpet som hon lyckats få upp så hon käkade i sig kyckling ben inte så bra nej jag vet. Men jag tycker att hennes maga skulle borda ha blivit bra vid de här laget eftersom de här hände i slutet av förra veckan ons-to. men ännu e de löst. Jag var idag och köpte maskkur åt henn för se om de sku vara de som orsakar diarrén nästa tur står Canikur som man kan ge åt hundar med diarre´. Men kuren ska ges på fastande mage så jag börjar i morgon med juren om jag inte ser nån förändring

Kommentarer

  1. Det är bra att mata hundar med sparris på burk, för fibrerna binder sig runt objekt i magen som kan vara vassa -tänker på kycklingbenen som kan skada insidan av magen...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag