Att de kan va svårt

Att de kan vara så svårt att hitta kläder åt sig. Kom på varför jag inte vill gå och köpa kläder de är jätte sällan jag hittar kläder som jag verkligen tycker om. Jag hör inte till dom som vill gå i mega tajta byxor de passar helt enkelt inte mej. Gillar mera boot-cut modellen men de är få ställen som säljer dom Lindex hör till en av butikerna jag hittar dom men de finns bara i en färg *tråkigt*. 
Men nu skall jag få en ändring på det också nu ska jag ha 10 kg bort måste försöka ta mej ut och motionera mera, Så på mitt schema finns nu cykling, gång varavad med länkning och sen stavgång konditionen ska upp, alltså de ska vara slut flåsat när man skall gå eller springa :P.
hejs svejs!
(måsta skriva av mej lite ;) )

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag