Nu får de ge sig

Nu vill jag att flunssan ska ge med sig vill kunna röra på mig igen. Jag har inte cyklat på hela veckan p.g.a flunssan för orken är ju inte helt på topp just nu. Men jag ska se på måndagen hur de känns om man skulle ta de då. Måste få min cykel lampa fixad också Benjamin var och flyttade på min cykel så skuffade han den lite för hårt mot en kant så lampan for sönder den hade hållit i 12 år tills den for sönder. Baklampan (jo jag har faktiskt en röd baklampa men den har inte fungerat för ledningen har lossat från dynamon) lossade också av någon underlig anledning hittade inte ett pår att den skulle ha varit sönder o_O.

så här såg de ut då :(
Jag får hoppas att de går att få en n för den ser ganska naken ut utan lampan.
Kommer att i något skede köpa en ny cykel (hoppas man hittar en ny lila cykel ;) )åt mej men inte ännu och den som jag nu har kommer jag antagligen att ta ut till Houtskär och ha där man behöver nog cykel där också ibland

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag