Vanish frälst buzzador

Tror nog att vanish får flytta in i vårt hus på hel tid denna gång testade jag vanish oxiAction crystal white på en t-skjorta. Tyvärr tog jag ingen bild på hur den såg ut före men jag har en topp som ser ungefär som den andra innan jag hade den i blöt. Av någon anledning får jag vitt att bli lite grå daskiga att se ut så jag testade. De stod på förpackningen att de kunde bli upp till tre gånger vitare. Och eftersom min maskin är sönder så lade jag den i blöt i ca 2 h (Max 6h stod de på förpack.) och bra blev det för den blev vitare och en fläck som inte hade lossnat i maskin trots otaliga tvättar så försvann också. Nu ska jag stoppa min vita topp i blöt för att också få den vitare :)

Den vita t-skjortan och den grå daskiga toppen t-skjortan hade ungefär samma nyans som toppen
De som de inte helt ville ta bort men de bleknade var fläckarna som blir av deodoranten och svetten

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag