De går nog bara man vill

Och man ids ta itu med saker och ting. Som jag skrv tidigare så blir det nu andra bullar med motion och mat. Jag ställde mej på skoj på vågen i morse och den visade -4,3kg det är viktminskningen på 4 dagar gissa om jag var förvånad hade inte förväntat mej en sådan vikt minskning sedan fredag den 16.8 har jag cyklat sö,var jag ut med hunden och gå och jag länkkade lite där emellan måndag både cyklade och gick jag med lite länk emellan för att öka på förbränningen igår endast cykling, men redan idag så känner jag att orken har ökat lite är inte lika trött som jag varit dom senaste dagarna efter att jag cyklat. Kanske jag upp når mitt mål ännu de skulle inte vara fyskam mitt första mål är 8-10kg men skulle nog gärna gå ner några kilo till men tänker inte ha för höga förväntningar så vi får se vart de bär av ;).

Ån är så fin när det är lugnt tog den här bilden på väg till jobbet igår när jag cyklade förbi
tänk en vacker soluppgång med dis/dimma på vattenytan

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag