Ingen ork

Om man nu har flunssa så varför kan man då inte också få feber om ens stegring så att man kan vara hemma med gott samvete? För tillfället skulle jg inte orka fara på jobb men måste för jag har ju inte feber eller stegring men min röst håller på att försvinna nå det är just veckoslut så får man väl vila lite sen då. Men idag måste jag se om man har så mycket orka att städa här hemma har inte så mycket att fixa men liite.
Mina två favorit månader kommer snart september och oktober när träden sprakar av färg i olika nyanser Men sen skulle jag kunna hoppa över november och halva december sen kan man leva igen från januari när det blir ljusare ;). 


Måste bara ta och sätta in lite vinterbilder ;) 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag