Söndag

Det märks att man har börjat jobba på sömnen också i en vecka har jag stigit upp kring kl 6 på morgonen. Nu på veckoslutet när man skulle få sova liite längre så vaknar man kl 7.30. Hela sommaren igenom har man vaknat 8.30 men inte nu. Men, mej stör det inte att stiga upp lite tidigare på veckoslutet man hinner ju så mycket mera.
 Idag måste vi ta itu med förrådet som egentligen är om gjord till en liten verkstad. Vilket är lite synd för skulle nog ha behövt nå att sätta lite lådor och sånt i som man inte packar upp. Men, men kanske man skulle få ett litet förråd nånstans på gården i stället. Sen skall vi ta och måla lite i vardagsrummet. Jag skulle nog måsta ta itu med fönstrena också dom behöver lite tvättas. Har inte orkat tvätta dom alls ännu när vi flyttade men nu måste de fixas innan hösten kommer på allvar 

Jag konstaterade just att jag har ju inte fotat sovrummen måste se om jag skulle hinna göra de idag och sätta in bild på dom också ännu om ni vill se :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag