Knack, knack

Höst månaden knackar på dörren morgonen har varit i några dagar rätt svala kring +7- +8grader men de har varit friskt ute. Jag börjar sista veckan i augusti med att få flunssa jag vet inte när jag sist har haft ordentlig flunssa så vi får se vad detta blir. Igår kväll när jag var ut med Hunden så konstaterade jag att de var ganska mörkt redan kl 22. Just nu sitter jag och funderar på vad man skulle hitta på under den mörka hösten för att liva lite upp de tråkiga. Borde kanske börja med att pigga upp väggarna med färger, var på lördagen och hämtade färgkartor, Benjamin ville ha en grön färg på väggen måste lite kika på lite olika gröna nyanser Lowa ville ha rosa eller lila (inte alls överraskande). Hennes favorit färger är Lila, rosa och Askunge blå, Wilhelm då hmm han ville ha barcelonas (fotislaget) färger röd och blå. Så där måste vi ju förhandla lite ;). Fixar hellre en flagga eller en plansch åt honom i såfall. Men vi får se hur de blir måste ta och städa upp Lowas och bennas rum så jag får ta lite bilder på de också :)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag