I morgon

Är det ju egentligen min officiella vägnings dag får se om man blir besviken lättad eller glad ;). Man borde inte väga sig så ofta men kunde inte låta bli på onsdagen. Men de är smällar man får leva med om man inte kan hålla sig :P.
Igår var jag ut och gå med hunden hade bara tänkt gå typ 3km men huj haj så hade jag 6 km på Gpsen, ojdå. så kan det gå. Nu blir det några dagar Paus mitt högra knä håller inte helt men hoppas ju på att de blir starkare med cyklandet. Men jag hoppas att jag inte ger upp utan orkar hålla mej i kragen 
Några fördelar har motionerande fört med sig under veckan jag sover gott på natten vet inte när jag har sovit så bra som jag gör just nu de kan ju också bero på att man börjat jobba igen men men, 

Lowa envisades med att vi skulle måsta fara och öva cykla till sportplan vi var där en stund och så gick vi sedan med hunden och Lowa rullade sakta bredvid lite ostadigt och vingligt gick kvarteret runt och förde in hunden sen gick vi tillbaka och övade en timme åhå hon cyklar nu helt och hållet lite vinglar emellan men inte mycket :)

"mamma jag kan" damen tyckte att hon cyklar så bra att och skulle börja st och cykla, mamma är inte av samma åsikt ;)

Kunde inte låta bli att fota detta äppel de såg så vackert ut rött med nya regndroppar på


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag