Ledigheten går mot sitt slut

En vecka kvar är det så börjar jobbet igen. Det ska bli spännande att få börja ett nytt jobb Även om det är ett tjänsteledighets vikarie jobb. Men dom behöver inte fundera på om man är obehörig mera för det är jag inte :). Känns faktiskt lite konstigt att inte ha några studier att gå till på hösten men man vänjer sig säkert ;).  Nu skulle jag bara behöva ta och cykla till det nya jobbet för att se hur länge det egentligen tar jag har räknat med 20 minuter ena vägen men det får vi se.

Jag har ännu inte fått allt upp städat efter semester har haft noll iver för det men nu måste jag få det gjort annars blir det inte till någonting hejs svejs

Den sista bilden jag tog på Tiki dagen före hon somnade in för gott <3 td="">

Så här såg hennes tass ut som var sjuk (svullnade går uppåt)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag