Sista lediga dagen

Så har man sista lediga dagen i fickan. Städning står må menyn idag igen jag blir liksom aldrig färdig :/. De har varit så varmt att det inte har gått att städa. Igår var det ju helt olidligt gick bra så länge man rörde på sig men ve och förbannelse om man satt sig ner :P. 
Lowa städade sitt rum helt själv igår utan protest. Jag sa att du måste städa ditt rum ifall att faster Betti kommer på besök. de tog 30 min så var rummet städat och dammsuget och mjukisdjuren hade hon radat fint i nedre sängen de är en flicka som aldrig slutar förvåna en :).
Nu skulle jag lite fundera ut vad man skulle göra under hösten skulle måsta hitta på nå skoj båder för egen del och sen med barnen men vet inte riktig vad. Benjamin skulle jag vilja ha att börja spela Piano men de kostar 200€ på BMI hutt löst dyrt och Engelska får dom väl börja med i höst igen då. Wilhelm vill inte börja men dom två andra tycker det är roligt
nå hinner kanske fundera ännu liite

Var och åkte med lilla snurran och tog upp långreven nån stor fångst blev de ju inte men vädret var däremot super

Dessa hittade jag i CM här om dagen kommer ihåg dem som liten. Nån annan som kommer ihåg visselpips slickepinnen :D

Och vackra sommar kvällar har mån också fått uppleva vissa bilder skulle man kunna laga tavla av



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag